onsdag 22 maj 2013

Reflexskärm, Barndomsminnen och chill på Lunchen!

Tjenare mitt bena eller nått..

Idag kom min reflexskärm, dock glömde jag den på jobbet idag.... får hämta den imorgon, ska upp som attan fast jag är ledig, tänkte hinna sola på balkongen medans jag har morgon sol där! :)

Gud vad tiden går fort.. imorgon är de den 23:e Maj, vilket innebär att Linnéa fyller 20 och jag 21.. :) Grattis!

Kändes som vi nyss var 6 + 7 år och blev bästa kompisar på Herrgårdsvägen i Botte och skulle skriva in henne i bästa vänner boken samtidigt som vi var alldeles blodiga av alla knott (stavning?) bett! Vi hade jämt så kul, glömmer aldrig jag fick tjuvläsa hennes dagbok medans hon käka middag, "Undrar om Tessi vill vara min bästis på heltid nu?" GRYMT GULLIGT!! <3

Idag så var de ju sjukt varmt o skönt så på lunchen ville jag sola och så, älskar verkligen mitt jobb alltså! La mig o sola en sväng på taket, (relaxen) helt alone vilket de brukar vara denna årstid, sedan la jag mig i poolen och solade medans man flöt runt lite! LOVE IT!

Lunch!!! <3

 
Imorgon skulle jag vilja prova min nya reflexskärm också.. Undra om jag har någon frivillig modell? :)

Fotografering med Plexus igår! <3

Nu ska jag se efterlyst igen och sen blir de nått serieavsnitt och date med kudden! Längtar tills Diiike kommer!! <3 :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar