måndag 7 mars 2016

De här med att ställa sig på vågen!?

Lördagar är mina favoritdagar nu mer! 
Varje gång ställer jag mig på vågen och hoppas på underverk, och det händer något varje gång. Förut var det en pina att ställa sig på en våg men nu när man tagit tag i sin hälsa så känns det så mycket bättre. 
Även om jag slarvat lite nu sista veckan så har jag endå gått ner. Jag äter i stort sett vad jag villnumer förutsatt att jag äter på rätt tider och alla mål om dagen! 

Så i Lördags stod vågen på -11,5 kg, känns helt fantastiskt att ha gått ner det på 62 dagar!
Vem skulle inte offra det för att komma i form?
Bifogar en bild som motivation!



Ikväll ska jag och några tjejer åka på en föreläsning som jag ser framemot! Man får lära sig så mycket och att se möjligheter framförallt! 

Ikväll kommer även Dike hem! ÄNTLIGEN! Denna vecka har känts lång utan honom. Och har ju även tagit ut lite ledighet så vi ska kunna umgås lite innan vad om komma skall. :)

Ska ta en dusch och plocka bort lite grejer, sedan blir det in till stan en sväng, tänkte köpa lite grejer jag behöver på dollarstore! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar