tisdag 15 mars 2016

Operation & vemod & positiva tankar

Tja!
Har igår varit på en operation som jag var tvungen göra, jag vill inte skriva om vad men det har gått bra och nu hoppas jag på ett gott besked av proven de tagit. Bara vänta nån månad på dem.
Så nyfikna ni eventuellt är nu, lika nyfiken är jag på provsvaren.. vill ha dem nu helst igår.. för man är så jäklar orolig att de ska vara något allvarligt.
Aja, de har gjort operationen i tid så förhoppningsvis så kommer allt bli bra nu!

Jag var på ett seminarium i söndags så jag skulle få med mig lite mer positiv energi innan op. Det var så intressant och jag vill bara komma igång mer och fortare nu :)

Vem vill inte kunna spara & tjäna pengar på en gång? Och kunna göra de på sin egna vardagliga konsumtion är väl hur bra som helst! 😄
Att träffa Trevor Lowe som är mångmiljonär och har levt såhär i många år gav verkligen inspiration, och alla som är där och kollar!

Nu ska jag fortsätta vila lite, som jag gjort hela dagen. Varit ute lite i solen idag och legat på ett renskinn, hur härligt som helst speciellt när man får ha med sig

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar