torsdag 10 mars 2016

Superbra produkter fria från djurtester

Alltså, jag har letat år efter år efter de perfekta produkterna till mitt ansikte, jag blir alltid så torr och röd och har varit och köpt dyra ansiktskrämer på kicks av märkena Lancome & Clarins. De värsta med att använda produkter från dem är att de är djurtestande, samt kostar mellan 500-700:- för en liten kräm som räcker en månad.

Nu har jag hittat och även öppnat verksamhet av ett märke som är helt biologiskt och fritt från djurtestande och är så underbara, man får superbra hy och jag slipper köpa nya varje månad eftersom det är så dryga produkter och istället för att få EN produkt för 700 får jag TRE för 400!!! Och jag tror de kommer räcka för ett helt år med tanke på så stora förpackningar och så dryga dem är, inte alls som alla andra produkter de bara fyller med vatten!

Mitt ansikte har inte mått såhär bra på flera flera år. Är så sjukt glad jag hittade detta, att de dessutom är ett av de 5 ledande märkena inom hudvård och smink är ju verkligen ett stort plus!

Ni vet när de kommer nyheter i sminkaffärerna på något nytt inom hudvård & smink.. det roliga med det är att de ofta är detta märkes GAMLA patent. Vilket innebär att de fått nya nyheter och alltid har den senaste forskningen osv.. Så vill man ha förtur på de nyaste inom denna bransch är detta helt klart för dig!

Här är en bild på mitt ansikte före & efter jag använt produkterna.
Hudvårdsserie & puder.
Vill du veta mer kan du skicka ett meddelande till mig här eller på facebook så kan jag berätta mer! 😄

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar