onsdag 2 mars 2016

Uppförsbackar och nya tag!

Idag är äntligen en ledig dag, när jag kom hem efter igår så var jag helt färdig. Jag la mig på soffan och tänkte se något avsnitt av en serie eftersom klockan inte var så mycket.. Efter 5 minuter känner jag näe, det här går inte. Jag kunde verkligen inte koncentrera mig på vad som hände. Så jag slog av det och vände på huvudet och somnade inom loppet av 10 sek. Där sov jag till kl 4 på morgonen.. Helt sjukt men jag har aldrig i mitt liv kunnat sova på soffan så himla länge. Är inne i någon period där jag är så sjukt trött och vad jag än gör för att motverka det verkar det inte funka. Hur bra jag än sover hur bra jag än äter och dricker så är jag så sjukt trött.. fattar inte..

Men det är väl en uppförsbacke jag måste kämpa mig igenom helt enkelt. Har en del utmaningar framför mig nu fram till sommaren, känner hur humöret tryter ibland. Men det är så jobbigt att vänta och vara orolig. Jag vill inte prata mer om det här på bloggen utan dom jag tycker ska veta vet. Och om du inte vet behöver du inte gå och fundera. 
Det är bara försöka att ta nya tag och kämpa sig vidare som alltid annars!



---------------------------------------------------------------

Jag har åtagit mig ett nytt projekt som jag tycker är så himla spännande, hoppas fler kommer tycka det också! 
Ser framemot att få testa alla produkter, som jag vet några av dem jag provat förut är helt underbara! 
Ska försöka lägga upp lite före och efterbilder på produkter jag använt eftersom. 
Det är så himla stort område inom projektet, allt från smink, skönhet till rengöringsmedel! 
Ska bli så kul att hålla på med det här! 
Ska på en spännande föreläsning den 13 Mars som jag verkligen ser framemot! :)
Vill du också vara med och veta mer, är det bara du hör av dig! :)

----------------------------------------------------

Nu ska jag fortsätta med min matlagning, håller på och göra kyckling och lite annat gott så man har ett par matlådor inför jobbhelgen & veckan!
Ska snart börja ta mig in till stan och träffa Madde en sväng medans hon har lunch. 
Blir även att få träffa Sandras söta katter idag! Ska bli riktigt kul! 
Sen blir det lite projekt och prat med Linda, så himla trevlig tjej alltså! Blir så glad att träffa henne varje gång! :)

Nä, maten var de ja.. 

Ha de bra!
Kram
Tezz 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar