torsdag 3 mars 2016

Farfar & XS & bästa frisören i stan!

Alltså, så himla god!
Den smakar så friskt och fräscht! 
Dessutom innehåller den inget socker och inte extrema halter koffein som celsius har! 
Tacka gudarna att jag funnit denna vitaminfyllda drink! 
Om ni inte har testat tycker jag ni ska det! 
Dock är den svår att få tag på, men som tur är den inte för mig, en hel platta ligger i kylen och bara lockar på mig! 

Vill du också få tag i denna dryck enkelt & smidigt så kan du skicka ett meddelande så kan jag förklara hur ;)


------------------------------------------------

Idag var jag en sväng förbi Edestrand och hälsade på min käre farfar som är där en stund, så glad han blev! Han sken upp som en sol när jag kramade honom och han tog mina händer, jag vet inte riktigt men det såg nästan ut som om de kom en glädjetår i ögat. Lika glad blev jag! Farmor & Farfar ligger mig så varmt om hjärtat, de har alltid funnits där för mig genom åren!
Jag fikade med han på hans rum och även Håkan kom förbi, vi tog oss en promenad till skolan och tillbaka, det är ju något som han gjort varje dag genom alla tider, tagit en kort promenad alltså. Jag hoppas att han får göra det på Edestrand, alla de dagar man inte kan fara dit själv. Om jag hade jobbat där hade man ju själv velat gå en kort promenad för att få lite frisk luft, tar ju inte mer än 10 minuter (MAX) att gå till skolan och tillbaka från hemmet. Man får ju så mycket mer energi och samtidigt kunna göra det där lilla extra för någon, det lilla extra som får dem att trivas och ha någon vän för en stund och inte bara personal. Jag tror i många fall på hem så blir det så att personal bara ser dem som uppgifter och inte som vilka individer de faktiskt är. 
Jag hoppas & vet att det finns många fina människor inom vården som tar hand om våra äldre, vi ska ju dit en dag själv också. Jag vill verkligen bli behandlad för den jag är och känna att du är min vän och inte att du bara är där för att du måste tjäna pengar.

----------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag se lite serier resten av kvällen innan jag ska upp och iväg till stan för att syrran ska gå lös i mitt hår, jag absolut älskar att ha min egen frisör, och inte nog med att hon är en frisör hon är min syrra också så hon förstår exakt vad jag menar när jag förklarar något och hur jag vill ha det! Aldrig varit så kul att gå till frisören som de senaste åren, kanske därför jag klippte mig själv förut.. haha :)
Ska ta med mig några tiaror också som hon ska prova fästa i mitt hår. 
De är såååå skönt när hon pysslar i mitt hår.. älskart!!!

Haha, serier var de ja..
Just nu ser jag en som heter "Breakout Kings" och den är faktiskt riktigt bra!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar