söndag 22 maj 2016

Födelsedagspartaj

Åh så kul jag haft ikväll! Grymt kul att så många kunde komma!!! Tusen tack!! ♡♡♡

Inte för att 24 är en speciell ålder men eftersom jag aldrig tidigare firat en födelsedag såhär så kändes de kul med lite omväxling!
Hoppas alla haft de lika trevligt som jag! ♡

Vill åxå tacka för alla gratulationer och alla så sjukt mycket för alla fina presenter, ni har verkligen tänkt på allt! Något för idag (igår) imorgon  (idag) och något för framtiden. Allt som jag gillar fanns med, katter, pringles, rosa, blommor ja allt var så genomtänkt! Älskar er! ♡

Nu fyller jag ju inte år förens imorgon men de kändes verkligen som min födelsedag igår, tack vare er närvaro, även om den kanske inte varade hela kvällen så kom ni iallafall och det är det som betydde något för mig! ♡

Efter all städning å stängning så blev vi 6 st som skulle hem +pappi som körde♡♡♡♡♡

Det slutade med att de blev placeringskort i bilen, jag tog rollen och skickade in alla i bilen, Nenne fick lyxen att åka fram, Dike & Jim & Krissi fick ha kramkalas i baksätet och jag å Jimmy fick dra in magen å ligga i kofferten med fördraget skydd! 😂
Vi hittade en systempåse som låg under mitt huvud så vips blev färden roligare och inte allt för obekväm, vi försökte ha en gissningslek om var vi var, kan säga att de är inte lätt se vägen i grodperspektiv hem, där var de en trädtopp, där ett moln, nämen den där lampan känner jag igen 😂.

Vi var hemma 5:30 och då fick jag användning av en present, Bakis! Så idag mår jag inte allt för dåligt, tack Jasmin ♡

Käkat lite ölkorv å chips som jag fick också så kan inte med än summera att det varit den bästa festen på länge!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar