torsdag 12 maj 2016

Personlig Coaching & yrkesvägledning

När man hittar något man brinner för vill man verkligen inte sluta, att varje dag få jobba med utveckling och personliga mål är så intressant. 
Hur gör man för att komma dit man vill? 



Har aldrig varit med om mer positiv känsla som man får utav alla människor man träffar och i all denna härliga miljö. 

Varför jag jobbar inom ledarskap och yrkesvägledning är både för min egen del och för att jag skulle vilja hjälpa andra att kunna göra samma sak. 
Hur man kan öppna en möjlighet för just din framgång. 

Vi är många som jobbar med detta och vi gör det allihopa av olika anledningar, tänkte dra några exempel: 

Extra inkomst
Personlig Utveckling
Mer fritid
Mer tid med barnen
Hjälpa Andra 
Pension
Ha ett eget företag
Möta nya människor
Efterlämna ett arv

Finns mycket mer anledningar men här är några iallafall. Vad skulle du vilja uppnå?

Jag försöker kunna frigöra mer tid för att kunna vara med mina djur. 
Vem skulle inte vilja kunna göra de man vill, samtidigt som pengarna rullar in?



Nu börjar magen kurra, så dags att laga lite mat. :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar