torsdag 14 april 2016

Öppna sina möjligheter

Sitter nu och sipprar på min XS, smaken Pink grapefruit är en av mina favoriter! Solen steker även om de blåser lite kallt, känns som man är back in school days igen.. sitter och solar mot de gula tegelväggarna under lunchen och väntar på att de ska ringa in. 😂

Är så fantastiskt kul och lärande att få jobba med denna grupp barn!
Ångrar inte en sekund att jag sökte detta medans jag endå inte kunde vara på Nordpoolen.

Har på senare tid börjat sätta upp mål i mitt liv, att lära sig att skriva ner de på papper och inte bara tänka det gör stor skillnad verkligen. Det är som om när man läser det framför sig så börjar man omedvetet jobba hårdare för det.

Jag längtar så sjukt mycket till 24:e april, ska åka till Luleå på ett seminarium där en kvinna från Norge kommer och pratar om sina framgångar och hur man kan ta sig vidare i livet och lära sig mer. Ska bli så sjukt intressant! 
Förra gången var helt fantastiskt och mannen som då kom från England signerade till och med min bok, bara de var superkul! Man hittar verkligen förebilder att se upp till.

Jag & Dike & några vänner ska dit! Hade varit jättekul om vi blir ännu fler, vem vill inte öppna sina möjligheter för sin egen framgång liksom?! 😄

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar