onsdag 5 juni 2013

Födelsedagen!

22 Maj fick jag besök av Familj <3 Dock var de oförberett så jag kunde ej bjuda på tårta.. Men tack för presenten :/
23 Maj fyllde jag år, det var väl en ok födelsedag, hände dock inte så mycket då ingen kunde komma och hälsa på.. Solade lite grann iallafall, och fick ta en mjukglass med Maddegull på kvällen, höjdpunkten på dagen! <3

24 Maj vart de en bra födelsedag! För då kom älskling hit och firade mig!

Fick tårar i ögonen för att han var så gullig, han hade stängt sovrums dörren och höll om mig medans jag skulle få öppna den, öppnar och ser då de största o finaste buketter jag någonsin fått, tillsammans med 2 st paket! <3

Hade räckt så gott o väl bara med en ros, får nästan glädje tårar i ögonen nu när jag tänker tillbaka på det, jag älskar dig så mycket! <3

I paketen sen var det ett kamera stativ som jag velat ha, och i det andra ett par Björn Borg skor!

Tack så jätte mycket!



Ha de bra och tack alla för de fina presenterna och grattisarna! :)
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar