söndag 30 juni 2013

Sommarbilder!



Hej på er!


Nu är det ett tag sedan jag var inne och skrev här, har helt enkelt inte hunnit med då man varit iväg till Arjeplog ett par gånger och haft de trevligt, sedan till Harads och varit till mamma och hjälpt till i Unbyn.. Mycket har man för sig...

Har en del hundra bilder att redigera på min kamera framöver.. För en gång skull så är jag också med på ett par bilder, annars är man ju som alltid bakom kameran, oftast!

Nu längtar jag bara till torsdag/fredag då hjärtat kommer hem saknar han så grymt mycket! <3

Igår var jag på uppdrag, Elisabeth Johansson har tagit dessa bilder, var riktigt kul dock blev man massa myggbiten men de är sånt man får ta! :) Sminkningen har Annette Faysal Yaich gjort!
 Hår, jag själv, sedan har vi ju den vänlige lille fågeln som kom hoppandes fram till oss :)

En liten fågel skuttade förbi! :)



Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar