torsdag 19 juni 2014

Första doppet..

Tog jag i Arjeplog, badade sjukt mycket, var så himla varmt där. Det kändes nästan som att vara utomlands.
Så 30 Maj tog jag årets första dopp, om man inte räknar med isvaksbad man gjort! :)

Simmade en bit också bara för att de var så härligt, simmade ut till en sten som var perfekt att ligga o sola på. En sten som påminner om Disney's Ariel typ.. Måste googla en bild.. bara vågen som saknas där bakom typ! :)

Foto: Dike


Bild lånad från Google.. :)
Foto: Dike
Foto: Dike

I brist på annat nu ska jag spela på spel på datorn.. :)
"Minesweeper nörd som jag är" Gör typ egna partin i skallen då jag inte har något att göra eller då jag sover osv.. Samma med spindelharpan.. Måste spela det med måtta annars går min hjärna sönder.. :) Ser bara siffror överallt typ.. :) Knas jag vet!

Ha de bra!
Kram
Tezz





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar