onsdag 18 juni 2014

I tron på..

.. att man ska börja må lite bättre.. då kommer nästa grej, och nästa och nästa.. Hela tiden. Det känns som om det aldrig tar slut någon gång..

Var ju i Arjeplog 2 veckor då jag var sjukskriven, så jag skulle kunna koppla bort ALLT, trivs verkligen inte i Boden längre.. Mår typ dåligt av att bara tänka på att man bor där..
Folk har frågat om de verkar bli bättre för mig av att vara "Hemma" Känns som en del betonar hemma just för att de vet att jag varit i Arjeplog.. Vad säger man, jag bor ju inte i Arjeplog men det känns 100ggr mer som ett hem än boden. Och jag mår sjukt mycket bättre av att få åka dit..

 

"Home is not where you live, 

it's where your heart is."

-Tezz

--------------------------------------------------------------------------------
Syrran har tagit studenten, stolt storasyster som har en sån duktig syster!
Dike har fyllt år, Tamook har fyllt 3 år, och även Madde har fyllt år! :)

I veckan är det midsommar, var tänkt att det skulle vara 70 års kalas för morfar som fyllde år i vinter men det blev inställt av olika anledningar, får bli ett senarelagt kalas..
Istället då det sinar i plånkan eftersom man varit sjuk ett tag så blir det att vara hemma/åka till Harads, allt för att få slippa Boden ett tag..

Har även varit på soldatbal med en kompis! Det var riktigt trevligt miljöombyte. Hälsningsgrejer & god mat, gamla traditioner och mycket mer kul!
Valsa blev det dock inget av med en dans med bugg & foxtrot!
Tusen tack ännu en gång för att jag fick följa med!
Sen vill jag ju tacka Syrran för den fina frisyren jag fick, inte det lättaste att få mig nöjd! :)
Vill också tacka Madde som sminkade mig, hjälpte mig på med åbäk-klänningen, och fotade mig litegrann! :) Tusen tack alla! :)

Får se om jag gör något inlägg om bara syrrans student, vandringen till fallet, osv. vid ett annat tillfälle.

 

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar