fredag 19 september 2014

Renovering

Håller på för fullt i huset! Jätte kul och jag känner att de hjälper mig på traven att börja må lite bättre, att ha något att se fram emot trots allt dåligt som både varit och är.

Kom fram en hel del roliga historier bakom tapeterna vi rivit bort, många roliga påhittade saker! :)

Idag har jag målat, farmor ville komma o hjälpa måla också så vi tog varsin pensel & roller och målade taket i blivande sovrummet.

Sen åkte hon hem och jag målade ett gäng med lister, ett element och en skiva som ska vara bakom elementet.

Dike har rivit en liten vägg idag som var i min garderob, jag rev ut allt i den för någon dag sedan :)

Sedan har Dike & farsan fixat med och rikta en vägg.. :)

Sedan for vi hem gjorde middag då kom Ida från stan. Surrade lite och ska lura henne uti & måla lite imorgon om hon vill.. Hon har ju inte ens sett huset ännu.. fast det är de många som inte har.

Aja nu blir de se lite tv och sen sova så man orkar måla mer imorgon!  :)
Tack för hjälpen & bra jobb idag Anne-Maj, Börje & Dike + jag ! :) hihi

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar