onsdag 19 november 2014

En evighet..

Känns bokstavligen som en evighets sen jag skrev här på bloggen..
Men de har sina anledningar, hoppas bara jag kan fortsätta utan att bli missförstånd och allt vad det har blivit.
Inte kul alls när det man skriver vänds och vrids och hittas på vidare..
Här står de svart på vitt eller ja med de färger jag har i bloggen förstås så sluta ändra på allt och tro saker som inte är sanna..

Detta är ju inte riktat till alla er där ute men finns säkert några som känner sig träffade och till er säger jag bara, sluta jag orkar inte lyssna på era lögner mer!

Jag sitter just nu i garderoben (walk in closet) och fixar lite försöker även få iväg lite kläder. Funderar på hur man fixar så man får ett fadderbarn man kan skicka kläder och sådant till.

Börjar få lite bättre ordning i huset nu, nu är det stort sett bara städa upp och packa upp grejer så är de väl klart, förutom att måla lite lister och nån dörr, dörrkarm och fönstersalning.. :)

Sen är det ju resten av huset som ska renoveras förstås, men de behöver vi inte göra på en gång, har ju totalrenovera hela övervåningen utom hallen & trappen men de kommer väl såsmåningom det också.

Garderoben kommer nog bli mitt skrivarrum, känns som om man kan tänka bra här inne samt ha lugn & ro.. Är ju som mer ett rum än garderob... hehe

Jag känner att jag har så mycket att tala om och jag vill inte sluta skriva men det blir nog på tok för långt inlägg som ingen orkar läsa.

Får nog sluta här då!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar