söndag 30 november 2014

Julpyntat!

Lite julpynt har kommit fram idag, samt att man plockat bort en hel del flyttstök.. :)
 
Funderar på julen och den kommer nog bli lite annorlunda iår..
 
Vi ska iallafall fira julen hemma i huset, eftersom jag lika jobbar julafton och fler dagar..

Nyår blir vi nog i Mellanström antar jag.. Får se hur jag kan ta ledigt.


Fin utsikt har vi iallafall!


Jag tror jag ska gå ner och fortsätta röja upp lite till, i det orangea rummet.. gillar inte alls den färgen på tapeterna men men.. får stå ut med det tills vidare! :)

Vill ni veta nå hemskt..
Jag såg en död svanunge fastfrusen i isen vid bron idag.. Så hemskt.. Önska man hade upptäckt det tidigare så man kunnat göra något.. :(


Imorgon är det besiktning av lägenheten så då bär det av till stan för sista genomstädningen så de luktar fräscht då de kommer in! :)
Sen är vi äntligen av med det åbäket!!!
Äh, nu ska jag gå och lägga på lite ved och dona på där nere.. För det är lite småkallt här i garderoben.. Måste verkligen komma på ett bättre namn på garderoben än garderoben för de låter så dumt.. :)
Men vad!?
 
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar