måndag 1 december 2014

Julkalender på bloggen! :)

Kom just på denna idé då jag öppnade skriv nytt inlägg..
Frågan är bara vad jag ska ha i luckorna varje dag! :)

Jag ska skriva om något/någon jag tycker om varje dag.
Alltså 24 st dagar..  Detta blir spännande.. Länge sen jag bloggade varje dag under så lång tid! :) Men det blir väl målet med denna grej! Får se vad man hinner med kanske inte vill sluta med skriva om saker eller personer man tycker om!

Lucka 1

Madeleine Kohkoinen

Hon är en av dom bästa vännerna jag haft, ställer verkligen upp på alla sätt och vis vare sig hon kan eller inte! Hon finns där och det betyder så mycket!
Madde även kallad Maddegull jobbar på Badet med mig där vi träffades för första gången Vår/Sommaren 2012 tror jag det var.. minns ärligt talat inte riktigt.. Men något sånt! Vi började små surra och hänga lite för att lära känna varandra, visade sig att vi nästan bodde grannar då också!
Vi klickade direkt och har umgåtts riktigt mycket efter det!

Saker som får mig att tänka på dig lite extra mycket är:
Pepsi, Red Bull, Secondhand, Weed in the barn, Pingst, Koägg, Nagellack, Pyssel, Jakobssons snus, och väldigt mycket mer!

Något som jag tycker hon är bra på:
Måla naglarna, asgrym!
Pyssla, sjukt impad på hennes idér hon får och gör! 
Vänskap, hon kan verkligen det där med att veta när någon behöver en och när en kram behövs!
Humor! Älskar din humor, undra hur många skratt vi fått ihop!
Spontanitet, att vi inte behöver planera allt i detalj innan vi gör nått utan att vi bara kan säga mitt på dagen att vi ska göra nått kul & gör det.

Kan nog berätta massor med mer saker om henne men då blir inlägget för långt för ord kan inte förklara hur glad jag är att ha henne som vän! :)

Om du läser detta inlägg hoppas jag att du tar åt dig allt, för du är så otroligt underbar bruden! <3

Ett råd till alla er där ute, en vän som henne bör ni ha!
#Snygg #Sexig #Singel är hon också (tips till boysen.) Hihi :)

Det var dagens lucka! Imorgon kommer nästa! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar