tisdag 9 december 2014

Lucka 9

Lucka 9
Dike Andersson

Min kärlek, mitt liv, min andra hälft & underbaraste personen jag vet!

Hur kan man vara så många personer på samma gång, för mig är du fantastisk!
Är så glad att jag & du blev vi den 27 mars för 2 snart 3 år sedan.
Vi har hunnit med mycket du & jag.. Speciellt med flytterier.. hihi.
Nu har vi iallafall vårat fina hus tillsammans med otroligt mycket planer för framtiden. Trots alla planer lyckas vi göra rätt så mycket spontana grejer och framförallt även hinna pusta ut i soffan till någon bra film.

Att få vakna bredvid dig varje morgon är något jag vill göra resten av mitt liv, känner mig så lycklig som får ha dig i mitt liv och att du valde mig av alla människor i världen! Du får mig att känna mig speciell, älskad & lycklig!

Längtar efter dig! ♡
Vill kasta mig i dina armar och känna dig tätt intill mig! Jag älskar dig hjärtat! ♡ :]

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar