onsdag 31 december 2014

Årets slut

Avslutar året med ett par bilder, vill gärna lägga upp fler men då får ni aldrig titta klart!
Under år 2014 har det hänt riktigt mycket.
Både tråkiga och roliga saker har hänt!
Snabb genomgång av 2014.

Ja minns inte riktigt mer än att vi hade stängt på jobbet början av året och jag fick jobba med Stina & Johanna på arbetsmarknadsenheten med diverse grejer. :)
Sedan hade vi isvaksbad på jobbet med elever och sedan var det helt plötsligt 23 maj och jag fyllde 22 år och samma dag blev 100% sjukskriven..
Har kämpat mig genom sommaren som haft sina motgångar.
Började kännas bättre senare mot hösten och började jobba lite smått, förfarande panikångest attacker men kämpade på som jag alltid försöker..
Vi skaffade ju Izor detta år också så han började få mig på bättre tankar.. :)
Vi har köpt hus, jag & Dick!
I djupträsk där vi trivs massor! Flyttade in på hösten och allt har som bara känts bättre sen dess.. fortfarande lite jobbigt med en del inom familjen som jag ej vill prata om. Men hoppas de löser sig under 2015.
Hoppas allt bara vill bli bättre och mitt nyårslöfte iår är att försöka ta bättre hand om mig själv under 2015 så man inte hamnar i botten igen.

Idag ringer jag in det nya året med Dike, Jim, Malin, Ingrid, Ulf & hunden Affe. :)

Ha ett gott nytt år alla där ute!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar