onsdag 10 december 2014

Lucka 10

Lucka 10
Tävlingar

Tävlingar är alltid kul dock är det sällan man vinner något, men man tänker ju alltid, tänk om... :)
Haha..
Jag har just skickat in bilder till tävling på royalcanin. .
Ni får gärna klicka in och rösta på dom bilderna varje dag. Det hade varit så kul o få vinna något, något till djuren dessutom! :)

Länkarna kommer här:

http://kattensdag.royalcanin.se/fototavling/?pid=47691

http://kattensdag.royalcanin.se/fototavling/?pid=47694

Så ni är super goa om ni vill rösta ! :)

-------

Idag har jag tagit av plasten på tatueringen, grymt skönt var det.. den är inte alls nå irriterad eller så ännu.. så smetar på med salva nu eftersom man ska göra det.. :) grymt nöjd är jag!! :)

Nu ska jag börja ta mig mot sängen för att sova lite, är slut efter jobbet och ska ju jobba imorgon också, får iallafall sovmorgon! Får se om älskling ska spela hela natten eller om han kommer & värmer mig!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar