fredag 5 december 2014

Lucka 5

Lucka 5
Sömn

Tycker verkligen om sömn vilket det inte blivit mycket av de sista dagarna..
Igår torsdag kväll kl 23.47 satt jag & Madde oss för att vänta på fredagens dropin hos Poppen & Jolina. Vi var först med 20 minuter till godo innan nästa kom för att börja köa.. nästa kom kring 01. Och sedan kom de fler o fler vid 3-4 tiden på natten.. vi uppdaterade timme efter timme på instagram så om ni är intresserade av att läsa vad som hände då kan ni kolla på Maddegull & tezzstromberg  på instagram där det står! :)
2 möss fick vi äran att träffa och vi gick miste om en mössa på vägen..
Höll på somna under vissa delar av då jag blev tatuerad, när de inte gjorde ont så kittlades det sjukt mycket fick hålla mig för skratt.. Madde tycker jag är felkopplad haha, men de är väl kanske sant! :) haha

När man varit vaken så pass länge inser man hur mycket man tycker om sömn, tatueringen tog 6 timmar och det är Poppen som gjort den! Är så sjukt nöjd!!!!!! Äntligen efter flera års funderan var jag vill sätta min tatuering så har jag äntligen fått tummen ur!  :)

Alla ni som vill klaga på hur dåligt & så det är undanbedes! Orkar inte förklara för er vad jag känner för det här och hur mycket en sådan här sak kan betyda för en..

Tyvärr syns inte det vita och lite skärt så bra då den är öm och svullen, syns lite bättre nu men har plast så får ingen bra bild då det är massa bläck ivägen.. :)

5 dagar med plast nu sen är de bara smörja & låta det läka så kommer väl någon bild update! :)

När jag kom hem deckade jag direkt på soffan ett par timmar, och jag kommer göra det ännu en gång! Helt slut efter allt köande, frysande & sömnlöshet! 

Återigen nöjdare hade jag inte kunnat bli! Blev mycket bättre än vad jag föreställt mig! ♡

Rekommenderar verkligen att tatuera sig där! Värt all väntan! :)

Nu ska jag sova/vila !

Ha det bra!
Kram
Tezz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar