torsdag 18 december 2014

Lucka 18

Lucka 18
Serier

Serier är något som är riktigt bra att ha! Så himla skönt att kunna slå på något och sen se de hela natten.. bara ett till.. bara ett till..

Några av mina favorit serier är just nu:
1. OZ (Oswald prison)
2. Fringe
3. Hart of Dixie
4. Homeland
5. Band of Brothers

Sen är de ju lite lagomt bra serier som man slö tittar på:

1. Angel

2. Buffy the vampire slayer

3. Dr Quinn - the medicine woman

4. One three hill 

5. Sex and the city

Sen är de två inställda serier jag gillade:
1. Almost human
2. Veronica Mars 

Måste verkligen ta o se klart ett gäng med serier. Men man hinner ju nästan aldrig.. så mycket att göra nu för tiden ju..

Det är inte i nummerföljd vilken som är etta å så.. var bara lättare att numrera dom medans jag kom på dem. :)

Men men, har ni något förslag på någon serie man bör se?

Nä nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar