tisdag 2 december 2014

Lucka 2

Då var det dags att skriva om något jag tycker om igen!

Lucka 2

Fotografier

Det är bland det roligaste som finns, både att bli fotograferad själv och stå bakom kameran själv. Djur är det jag mest tycker om att fota, men det är ju för att jag har ett så enormt stort intresse för djur.
Fotar ofta från djurets höjd då jag tycker det framhäver mycket av djurets nyfikna sätt eller busiga sida!

Håller på med fotoprojekt här hemma, ska göra ett gäng med fotoväggar med olika teman. I trappen är där jag har börjat som mest och där är temat natur och landskapsbilder.
I sovrummet är det för tillfället familj och djur, har tagit alla foton själv utom, dom jag är med på. Samt den bilden på Plexus där han står upp, den har Frida-Linnea Pettersson tagit. :)
Älskar verkligen att få träffa olika fotografer och få se hur det får till sin egen stil på bilderna. Alla är så otroligt kreativa!

Det var dagens lucka! Undrar vad det blir imorgon! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar