onsdag 24 december 2014

Lucka 24

Lucka 24
Något jag gillar, svårt att välja just nu men allt med julen!

GOD JUL!!
Har haft en riktigt bra julafton, började med jobb och firade med kollegorna. Kramades och växlade julklappar med madde! :) jag fick en helt ny bil av henne och den glittrade precis som jag ville ha den!
Kolla länken för att se bilen jag vill ha! Sedan scrolla ner och se den jag fick! :) 
http://youtu.be/zn4xDZCvE68

Efter åkte jag och tomtade och sedan hem duscha och äta julbord. Gott var det!
Efter julbordet blev det paketöppning fick många fina saker som jag behövde.  :) tusen tack! ! :)

Tog ett par bilder för att prova de nya objektivet jag fick. Behövs lite träning för att komma igång med det! :)

Vill tacka alla som gjort så dagen blev som den blev! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar