tisdag 23 december 2014

Lucka 22

Lucka 22
Mina djur

Vet inte vad jag skulle göra utan dem. De gör så mycket att ha dem i sitt liv. Lyser upp vardagen när den känns som värst.

Plexus;
Äldst i gänget. Viltfärgad semi långhår, 3 år & 8 månader.
Han är som ni vet en iller och älskar vetegroddsolja och mysiga puffar.. Förkärlek till att gömma tennisbollar och såklart bli kliad i nacken! :)

Tamook;
Största katten. Grå med vita tecken, 3 år &  7 månader.
Han har alltså växt upp med Plexus som gör att han ibland tror han är en iller.
Han är så himla go när han väl vill och han har ögon som kan smälta de hårdaste material som finns. Riktigt hundögon fast på en katt..
Älskar att ha scarfs och rosetter, han blir liksom mallig och helt till sig när man tar fram dem.

Izor;
Minstingen. Vit långhårig med ett blått och ett grönbrunt öga, 1 år & 18 dagar.
Mammas lilla bäbis, myspelle är vad han är, speciellt när man just vaknat eller ska gå och sova.
Han är lite ovan ännu vid flytten så smyger sig ofta fram.
Han älskar att ligga och spana i trappen och har fått sig ett eget fönster som är bara hans. Spanar ut på Dike när han skottar och håller på utomhus.

Det är mina djur det! Sedan har vi förstås föräldrarnas djur som står mig varmt om hjärtat! Som ni alla vet älskar jag djur!
Lupus, Chili, Mulle & Tiger! Ni är så himla goa och jag önskar ni alla kunde bo hos mig! :)

Idag fick katterna varsin rosett för att få bli lite julfina, och Plexus fick sin fina tomteluva han ärvde av sin kompis Kato för något år sedan! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar