onsdag 3 december 2014

Lucka 3

Idag har jag funderat vad som jag ska skriva om har varit många saker jag tänkt på men måste välja en.

Lucka 3

Secondhand affärer

Det är verkligen något som jag tycker om, att leta i en hel butik med saker som folk velat bli av med som så många andra kan ha nytta av, har fyndat sjukt mycket på sådana affärer. Min favorit är pingstkyrkans secondhand!  :)

Idag så hittade jag två små oljelampor som var jätte söta, en påse med böcker, en gammal lampa och ett par galgar :) Något mer småplock också men minns inte riktigt.. :)

Nu när min huvudvärk just släppt börjar man känna sig som människa, trots att man är riktigt trött efter jobbet.. Imorgon börjar jag 6.30... blää.. aja sover hos Madde så får ju lite sovmorgon, saknar dock mannen där hemma ♡

Vila lite nu med nån film medans Madde målar ursnygga naglar! Sjukt grym på sånt där pillergöra, önskar man var lika duktig själv! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar