måndag 26 januari 2015

NYTT JOBB

Hej på er!

Nu är det 22 dagar sedan jag skrev sist..

Känner mig riktigt överkörd på jobbet.. Trots att det går att ordna saker så ids det inte att göra något åt det..  Läste en jätte bra artikel om hur man behåller personal på jobbet.. allt stämde så bra där.. Önskar verkligen att det kunde vara så på mitt jobb också.. Men nu får de vara slut..

Jag letar nytt jobb!!
Jag älskar mitt nuvarande jobb med alla arbetsuppgifter och simundervisning & allt vad det har att göra med men nu är jag less att man aldrig får något tillbaka.. Jag vill ha ett arbete som ser att man vill jobba och vill driva verksamheten framåt inte en som sätter käppar i hjulen för det.

Lite kort om mig 
Jag är en riktigt driven person som tycker om att träffa människor och framförallt att jobba med barn!
Jag tar ansvar för mina arbetsuppgifter och älskar utmaningar.
Fritidssysslor är att renovera huset, måla, pyssla och min framtida dröm är att ha ett djurdagis!

Har jobbat en hel del år i butik, så kassa och gott kundbemötande sitter i ryggmärgen. Jobbat som badvärd/simlärare ett gäng med år också, där det är superkul att få arbeta med barn och lära dem att simma och känna sig trygg i vatten. 
HLR utbildning har jag gått flera gånger då det varit ett krav på min nuvarande arbetsplats. 
Även jobbat med försäljning av blommor under ett par somrar, riktigt kul att få lära sig nya saker hela tiden och få mer erfarenhet. 

Ifall någon som läser detta och vet någonstans där de söker folk får ni gärna kommentera nedan så ska jag genast kontakta dem! Önskar gärna jobb i Harads men ser inget problem att pendla till Boden eller Voullerim då jag i dagsläget pendlar till Boden.

Om du som arbetsgivare ser detta och tycker jag verkar intressant så tveka inte att höra av dig! Jag är öppen för alla arbetsförslag och vill gärna lära mig nya saker! :)

Terese Strömberg
mizz_tezz_@hotmail.com
070-5904646

Ha de super bra!
Kram
Tezz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar