söndag 22 mars 2015

Drömmar

Såpbubblor, glada färger, nära & kära.
En vit klänning med längsta släp som går att få, en härlig ute dag med sol och små flickor med balettklänningar.
Pojkar med jeans & keps som skrattar gott.

Ja jag helt enkelt drömmer mig iväg till vår stora dag. Inte för att jag vet att den kommer komma eller så. Men drömma får man. Tror de flesta tjejer drömmer om den dagen innerst inne.
Att älska något så innerligt att man skulle göra vad som helst för denna person.

Klottrade lite när jag tänkte hur fint allt skulle vara, hittade på ett altare som skulle befinna sig någonstans med utsikt över vattnet med solen skinande över oss!
Lånade några barn av vänner & familj.

Att få ta någons namn och börja ett liv tillsammans som man & hustru, få längta efter ett liv tillsammans för evigt. ♡

Allas leenden och glädjetårar som tränger fram i den gassande värmen, åh vad jag älskar kärleken & jag älskar Dike Andersson!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar