lördag 28 mars 2015

Vill bara gråta...

Jag känner mig misslyckad...
Kan inte ens uppfylla min dröm jag haft i flera år!
Min dröm att få köpa min alldeles egna raskatt & fara på utställningar..
Något som jag velat sedan 5 år tillbaka, men väntat på att hitta den rätta.. Ratat en efter en för att det inte har känts helt rätt..

Allt som såg så ljust ut & jag var helt lyrisk över att äntligen få uppfylla min dröm som gick i kras lika fort som den började..

Allt för att jag i princip väntat med att kastrera min ena hankatt.. Ska typ ringa vetten på en gång & boka en jävla kastrering så det inte kan förstöra min dröm nå mer. ..

Åh varför tar jag så illa upp... för en liten katt!

Åh helvete...

Aja, det kommer fler.. men ska det ta 5 år innan det rätta dyker upp igen...

Nu ska jag mysa ner med min katt i sängen som får torka tårarna på mig.

Kalla mig löjlig eller vad ni vill men har man en dröm och får den krossad får man vara ledsen.

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar