torsdag 15 september 2016

Headset, mic, usb, blaaaa


Torsdag, är det redan.. Idag fick jag ta mig i kragen och åka till konsum så jag kunde få något att äta.. Går ju inte bli frisk utan mat.. Det låg även en bok och väntade på mig där så passade på att hämta ut den.
Haft sån huvudvärk idag men nu har den börjat släppa lite. Blodtrycket ligger normalt nu jämfört med de veckor som varit där undertrycket har legat högt.. Är nog all stress och att jag inte varit riktigt kry som orsakat det hela.



Till veckan blir de nya tag, då SKA jag vara kry och frisk igen, känns som en evighet sedan man träffa alla barn. Kommer få en chock av allt ljud som kommer vara, när man suttit ensam hemma i det tysta.. eller ja om man bortser från de katterna väsnas.. haha

Jag skulle behöva få tag på ett headset med mick.. gärna med usb. Behöver till redovisningar och sådant man ska göra i distansstudierna. Hittills har jag använt Dikes lurar och vid hans dator, men jag skulle behöva ett par till min där jag även kan använda webcameran, så har någon därute ett fungerande headset som jag kan få prova så vore de toppen, annars får jag väl köpa mig ett nytt, dock är det ju en djungel å välja mellan, inte lätt att hitta de som är perfekt för det. Vill ju inte ha ett som är jättetungt då min nacke skulle paja av att ha på ett sådant 4 timmar i sträck.. Inte heller något med bastoner eller något som tar upp allt för mycket ljud.. Gärna ett som ligger på max 200;-
Har någon något förslag?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har fått skriva så mycket idag när jag försökt plugga och göra lite nytta från sängen..

Får helt enkelt avsluta här då..

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar