torsdag 24 juli 2014

Igår

...var en jobbig dag/natt.. kunde först inte sova så mycket och sedan när jag väl somnade drömde jag mardrömmar. Är inte mardrömmar något som brukar drabba små barn?

Trodde man skulle växa ifrån sånt, haha..

Imorgon bitti ska jag till läkaren, får veta hur de blir med sjukskrivningen då..

Önskar verkligen man kunde ha en av och på knapp ibland.. känner mig så sjukt stressad ibland trots att jag inte har någon anledning att vara det.

Försöker hitta lösningar på allt & vill ställa upp och hjälpa alla på olika håll. Man glömmer  som bort att "hjälpa" sig själv o ta hand om sig själv..
Att säga "Nej" är verkligen svårt, eftersom man inte vill vara andra till olag & veta att de får det jobbigare om man inte hjälper gör att man får "skuldkänslor" eller ångest, i mitt fall panikångest.  Som kan komma precis när som helst.. Det känns som om någon tung som en elefant sätter sig på ens bröst och vägrar flytta på sig. Eftersom det är så pass tungt trängs tårarna fram och det blir svårt att andas & hyperventileringen börjar..

Någon fler än jag som känner såhär?
Hade varit skönt att få prata av sig med någon som faktiskt upplevt detta..

Någon som förstår och inte säger "det är bara ta de lugnt."
För det är inte riktigt så.

Slår vad om att man kommer få ångest av att ha skrivit så mycket om sig själv "tänkt på sig själv först.", så man inte kan sova inatt.. 

Jag är så sjukt glad att jag har världens finaste pojkvän, jag vet seriöst inte vad jag gjort utan dig. Mitt hjärta skulle gå i tusen bitar och hela mitt liv skulle falla isär utan dig.
Bara tanken på att inte ha dig i mitt liv får det att tåras i ögonen!

Jag älskar dig D! Du betyder så mycket! Puss ♡

Nu ska jag försöka sova nu när jag skrivit av mig lite och tagit en simtur tidigare innan jag la mig.. tror man ska börja med de varje kväll hädanefter så skönt att lägga sig efter lite simträning. 

Sov gott!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar