söndag 6 juli 2014

Upp..Ner

Önskar att jag kunde skriva uppochner.. för så är det för mig just nu.. Det känns iallafall så..
Och det blir aldrig någon paus, önskar man bara kunde klicka på en knapp och allt bara stannar till ett tag..
Idag så har jag, hm jag minns typ inte vad som hänt.. Eller jo, jag steg upp och gjorde ingenting någon timme sedan så hade jag tvättstuga från kl.12 så tvättade lite ett tag.. ni vet såna där tråkiga söndagssysslor.. Efter det har jag faktiskt gjort lite smycken, var sjukt länge sedan sist.. har inte alls haft lust att göra något, förutom beställningar man fått såklart.
Men nu verkar det vända lite.. hoppas jag iallafall! Efter det så åkte vi & handlade lite för de Diike ska och jobba imorgon och resten av veckan.. Gjort lite matlådor och försökt pyssla om honom lite då han blivit förkyld, jag tror jag kommer åka dit jag också, känner mig krasslig i halsen. men men...

Igår så gjorde jag något spännande, det var länge sedan jag hade så roligt som då, även fast jag mådde pyton innan, ångest & stressad. Det var så mycket fint att de var jobbigt.. Auktion.
Auktion var de jag var på, aldrig varit på de förut.. Men någon gång måste ju vara den första.. Jag lyckades buda till mig ett par snygga stolar+bord. 2 guldspeglar, långspegel och en rund. 4 ljuslyktor i olika storlekar ett gäng tavlor. Var bara en kartong jag inte lyckades buda fast.. SKIT! Det var några typ "samlare" eller nå där som köpte det mesta.. de måste ju typ sälja allt eller nå? :S
Det kommer definitivt bli fler auktioner framöver!

I veckan funderar jag på att åka till Harads men jag vet inte ännu.. Har möten i Boden spritt under veckan så blir nog jobbigt.. Kanske får ta de veckan efter.. Men vi får se.. Måste ju hämta kissebarnen som har sommarkollo hos Morfar Börje, Dagarna för dem brukar se ut typ såhär: 05:00 Rally, tafatt i trapperna, öppnar alla dörrar och tjuvar allt katt/hund/iller godis som finns gömt i skåpar och lådor, Sover i morfars nya säng, vaknar orivar & sen börjar proceduren om hela dagen+natten! Tack Pappa för att du kan ha kissebarnen de tycker så mycket om dig! ;)

  

Avslutar detta inlägg så får vi höras! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar