lördag 26 juli 2014

Mobilbloggar

Har inte orkat packa upp datorn, därav den dåliga uppdateringen. . Men slänger iväg ett på mobilen.. Önskar bara appen  var lite bättre.

Det är så fruktansvärt varmt med det är ju skönt så länge man får sola o bada, men när man ska vara i lägenheten är det inte alls kul..

Till veckan kanske det blir Arjeplog,  och på tisdag kl.7 är det tvättstuga, bäst jag skriver det så jag har en chans att komma ihåg det. :)

Var till läkaren i torsdags,  det blev fortsatt sjukskrivning.  Gruvat mig massor för att gå dit eftersom min vanliga läkare har semester. Höll i princip på spy och fara hem från väntrummet 100 gånger innan det var min tur.
Det gick bra iallafall,  berättade om att jag börjat sova jätte dåligt och om alla mardrömmar som uppstått.. skulle prova någon vecka till med medicinen jag har nu och om det inte hjälper kanske jag måste byta som jag får mindre sömnproblem av.

Just nu ligger jag på balkongen, äntligen svalt nog att leva.. :)
Vill se ett avsnitt av OZ men diike är seeeeeeegare än segast med sitt spelande! :)

Imorgon blir det äventyr först kika lite på en auktion dock har man inte råd med något annat än att titta men men kul endå! :)
Sen efter det blir det att åka ett par mil för att kolla lite till på en annan grej och sedan åka och hämta djuren i Harads, har köpt en kyldyna nu åt plexus o katterna så det kanske de uppskattar! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar