torsdag 14 augusti 2014

Då var de dags igen

Ett blogginlägg var de ja, har tänkt blogga i flera dagar nu men har inte gjort det för jag har haft fullt upp med att rensa skrot o sånt ur lägenheten. :)

Nu ligger jag och dricker en Pepsi på balkongen och känner hur det fläktar lite smått. Härligt väder idag, inte för varmt & inte för kallt.

Det enda som är tråkigt nu är att det är augusti, vilket innebär att sommaren är snart slut. Jag har inte ens hunnit ha min efterlängtade semester. Varit sjukskriven hela sommaren vilket man inte kan se som semester överhuvudtaget,  mått skit & varit stressad.

In & ut på vårdcentralen och den där tunga känslan man får då man sitter i väntrummet och väntar och väntar på att sitt nummer ska komma upp på kölappsdisplayen, det positiva nu är att jag kommit upp i ett högkostnadsskydd så nu behöver man bara visa en papperslapp & inte behöva betala varje gång, Så "gratis" vård ett år framöver! :) 

Äh,  nu ska jag njuta av min Pepsi, spela nå spel på telefonen & bara ta de lugnt tills älskling kommer hem senare idag! ♡

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar