lördag 23 augusti 2014

Det ser ut som..

...att vi ska flytta till vårt blivande hus den 1 oktober, längtar som bara den.
Packar saker hela tiden men det är ju fortfarande en hel månad kvar..

På måndag ska jag till läkaren och se hur de blir med min sjukskrivning eller om jag börjar jobba igen.
Ärligt talat så vet jag faktiskt inte vad jag vill, fortfarande mycket kaos runt i kring som gör att jag blir helt utmattad.. Att bara vara in och prata en minut på jobbet känns riktigt fördjävligt ibland för att man ser att de inte hänt ett piss..
Tydligen så verkar det som om de tycker det funkar bra i personalen och allt.. då svarade jag, ja förutom att jag är sjukskriven eller..?
Känns som att man inte räknas till personalen ibland. Tydligen går "springvikarier" före trots man jobbat där sedan 2010 då man själv började springvicka, skitbra att de får jobba men ska de gå före en tycker jag är lite konstigt..

Nog om det, blir bara upprörd och ledsen då jag tänker på att något som var mitt drömjobb nu gått och blivit sjukt dåligt, älskar fortfarande alla arbetsuppgifter men det är ju omöjligt att göra det då man bara känner sig "oönskad". Som att någon gör det surt för mig och hoppas man inte kommer tillbaka.. Riktigt tråkigt tycker jag..

Jag har börjat skissa lite på hur jag vill ha min garderob iallafall, var jag ska ha spegeln och var jag ska ha hyllor och var min skohylla ska vara och allt sånt, riktigt kul! :)
Vill fara och kika på tapeter också, finns så mycket som man skulle tycka om tror jag! :)

Aja, skriver väl nått annat inlägg sen eller när de blir.. behövde bara skriva av mig lite..



Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar