måndag 18 augusti 2014

Pärlor och Regn


Japp, pärlor är kul men det är inte så kul då dom far ut ur deras låda.. pärlor efter heeeeela golvet och katter som busar med dem.. Aja baja..

Tänkte göra lite armband ikväll men när jag väl började hade jag ingen lust alls, får göra allt imorgon istället.. har iallafall satt ihop 3 st på band iallafall, bara knytandet kvar på dem..

Det gick bra hos veterinären idag, Izor var så duktig, inte ett enda ljud då de stack första nålen med vaccinet. Inte heller då de kom med mördarnålen som de stoppar in idchip med heller. :)
Han fick godkänt på besiktningen, u.a på allt. :)
Så nu är han också försäkrad!
Han fick även träffa sin lillebror idag, lille Mars som också skulle få sig en vaccination. Han var också minst lika duktig.

Så STOR & liten fick varsin godis efteråt! :)

Nu vill jag bara flytta och få klart allt! Less på att bo i kaoset när man längtar så efter att få börja fixa i huset..

Måste ringa BodenBo imorgon och höra om de nappat någon som vill ha lägenheten före 1/12.. vill ju inte stå och betala dubbelt så länge!!!

Nä, nu ska jag spela ett spel på datorn och invänta lust att göra armband. Min hjärna är ett riktigt mos idag som inte orkar någonting.. Slut helt enkelt. :(
Det regnar idag...

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar