måndag 15 juni 2015

30 hela år! ♡

Min underbara sambo har fyllt 30 år! Vi hade ett överaskningskalas för honom i lördags, han anade ingenting.. hihi!

Det blev supertrevligt med fantastiska medmänniskor från alla de håll! :)
Vi hade ordnat med mat & lekar. Blev lite kubbspelande, tipsrunda, stövelkastning (haha gick verkligen superdåligt för mig!) Sen en liten stafett och musik. Vi blev ett gäng på ca 15-18 pers och dagen efter hade man träningvärk i magen av allt skrattande.
Det blev till och med sommarens första dopp och mitt första dopp i djupträsk! Jag och Jim tog hand tidigare under dagen att vi skulle bada senare.. så klart att man måste hålla de! Vi badade och värmde oss vid elden och badade igen, sen var de dags att göra kväll, vi var ju de enda som var uppe fortfarande. Men de var väl kanske för att vi blev lite pigga av de kalla vattnet! ;) haha

Nä det blev en riktigt bra dag & kväll och roligt att få träffa så många man inte träffat på ett tag! :) ♡

Så nu är han 30 år och fortfarande lika snygg & blir bara bättre och mer fantastisk för var dag som går, skulle inte kunna tänka mig att vara utan dig! Att ha fått leva med dig sedan 2012 har varit något av de bästa i mitt liv och jag ser bara dig när jag tänker på framtiden! Alltid vi, som vi alltid sagt!
Jag älskar dig enormt! ♡

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar