onsdag 24 juni 2015

Svidon!!

Sitter i Gammelstad och väntar ut regnet & tills jag får sluta.. Just vattnat massa blommor i regnet! Japp ni hörde rätt i regnet.. har sådant som står på vagnar som inte får vatten så man måste iallafall vara ute i regnet.. Rensat upp massor med blommor också.
Imorgon börjar rean i Gammelstad! Så jag hoppas jag får mycket folk då! Så trist när man inte får hjälpa någon, är ju liksom de som är kul när man står och säljer såhär.
Imorse var det mycket bättre väder de var rent av sol.. I 2-3 timmar varade de ungefär..

Tror inte jag haft en enda kund sedan kl 15.00 idag. Men de skyller jag på vädret.. ingen vill väl plantera i spöregn?

Snart får jag börja åka hemåt, slutar 18, wohoo! :)

Hem och äta allergi medicin och köpa myggmedel, skulle göra de imorse men de kom jag inte ihåg.. fattar inte vad som hänt iår men jag har fått en allergisk reaktion av alla mygg- och knottbett.. hela nacken är uppsvälld och har en knöl bakom ena örat stor som en pingisboll... blivit lite bättre sen igår då jag knappt kunde vrida huvudet för att de gjorde så ont.. ja rent av ont, inte bara kli!!

Aja nu ska jag göra lite nytta..

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar