tisdag 21 juni 2016

Vattenmelon och vitaminer

Helt klart den godaste frukten just nu, dessutom får man i sig sjukt mycket vatten som man verkligen  behöver. Något annat kroppen verkligen behöver det är vitaminer. Jag tycker verkligen inte man får i sig alla nödvändiga vitaminer som man behöver i kosten. Så jag har under en lång period nu testat olika varumärken och vilka som jag tyckt funkat bäst. Nu gäller det D-vitamin, C-vitamin, B-vitamin och Mulitvitamin.

Har tidigare köpt på apoteket de olika som finns där, visst de funkar bra men jag var inte överrumplad av resultatet därför slutade det med att jag glömde ta dem och var inte alls sådär jihoo på ta dom då de inte gav den effekt som jag ville. Jag har nu prövat Nutriway och är sååå himla nöjd! Inte nog med att de är nr 1 i världen, de ger verkligen resultat. Naglar, hår är superbra nu, varken skivar sig går av. Förkylningar är som bortblåst efter en multivitamin tablett. Fattar inte, annars brukar man kunna käka upp massa brustabletter c-vitaminer och de händer ingenting man blir endå sjuk.. 
Helt klart bästa jag varit med om! 
Inte nog med det har jag även börjat ta hem detta märke så jag kan sälja ur min lilla butik själv. Hur bra är inte de också? 
Haha, jag blir verkligen helt inne i något ibland och just nu är det vitaminer. Tycker man om något ska man göra de fullt ut liksom, inte något halvdant! :)



Nu känner jag hur ögonlocken börjar bli tunga, trots min powernap på någon timme/-ar tidigare idag.. Fick så ont mellan de två operationshålen tidigare idag, kunde verkligen inte ligga på sidan eller vrida på mig så enda var att sova en stund. Det behövdes. Tror jag tog i lite för hårt när jag var på utflykt med piratungarna och lekte sjörövare på lekparken, klart man leker med barnen, inte bara från marken utan klättrandes överallt.. haha 



Aja nu ska jag sova! 

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar