torsdag 7 juli 2016

Tillbaka på Brottsplatsen

Hej! 
Ja nu är man tillbaka på NP i 2 veckor sedan blir det en såååå efterlängtad semester. 
Kommer nog vara så mycket att göra för jag har hört de ska vara dåligt väder?

Sitter och för över lite bilder till externa disken så jag kan lägga in de jag tog i helgen på datorn. Tyvärr tar de ju 100 + år då datorn är den segaste karamellen jag någonsin tuggat.

Man har hittat många roliga bilder man glömt bort när man öppnar exdisken även jobbiga minnen. På saker man kämpat igenom, folk man mist och djur som inte finns med oss längre.

Jag ska nog försöka sova så snart som möjligt nu men jag fick en sån konstig känsla i kroppen.. Lär väl somna någon gång förhoppningsvis. sovit så dåligt de senaste nätterna och känner mig så stressad. Så semestern kommer inte en dag försent! Tack och lov!

Jag har börjat kolla på livesändningar på facebook, i grupperna honey and the bees och live with the girls. det är så himla kul att titta på olika, har några jag följer lite grann. Perfekt på kvällen när man inte ska sova om någon sänder då! Undra om man skulle tordas göra en själv någon gång? 
Undra vad man skulle göra å säga.. haha..  får göra mig ett schema eller nå.. Nja.. vet inte om de är min grej men hade varit kul å prova typ.. :) haha

Nä nu är de väl bäst att jag lägger mig i sängen så jag orkar på jobbet imorgon. får hoppas att min strål-värk som jag börjat kalla den inte känns imorgon.. Får ta med mig nå medicin så jag orkar hela dagen. 

Sov gott!



Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar