söndag 19 januari 2014

2:a plats, kyla & "nytt jobb"

Hej på er!

Har varit mycket denna vecka.. Börjat på mitt "nya jobb" denna vecka, kommer jobba med det fram till 9:e februari om jag minns rätt sedan kommer jag vara tillbaka på Nordpoolen igen! :)
Just nu jobbar jag med lite av varje, mycket facebook/publicering har jag hållt på med denna vecka, samt massa frågeformulär som jag skrivit och gjort..
Jag jobbar med Stina & Johanna på arbetsmarknadsenheten, ifall någon undrar vart.. :) 

Det har varit en vecka med anpassningar efter andra jobbartider och dylikt.. Från att oftast jobba morgon kväll varannan dag till att jobba morgon varje dag.. Från att jobba helg till att vara ledig helger..
Känns faktiskt bra, trots att det är en omställning att kliva upp varje morgon och tänka på ett annat sätt då man arbetar.. Det är ju inte lika mycket fysiska arbete nu utan mest sitta på kontor.. Aja :)

Kan det inte bara bli varmt snart, eller iallafall varmare, ids inte ha ca -30 varje dag.. Speciellt då man ska gå till jobbet..
Det är kaaaaaaaaaaaaaaaaallt!!!!

Jag har iallafall kommit igång bättre med träningen nu.. Sjukt kul att träna! Jag o Madde har tränat i tisdags och onsdags. Sedan tränade jag o Dike på fredag och igår körde jag ett träningspass med vikter hemma.. Tror det blir ett senare idag också! Grymt kul det här ju!
Från att inte träna alls (mer än simning på jobbet) till att träna ca 3-5 ggr/vecka..
Tjoho!

Till något annat: VI KOM 2:A I ÅRETS DJURFOTOTÄVLING!!!!!
Så glad jag är att ens komma med, det känns som om vi kom på 1:a plats bara därför! :)

Bidraget som kom på 2:a plats! :)
Hela resultatlistan:
1a. Reptiler = 49 röster
2a. Iller = 35 röster
3a. iFokushunden = 29 röster
4a. Exotiska Djur = 21 röster
5a. Kaniner = 19 röster
6a. Cornish Rex = 18 röster
7a. Lantdjur = 14 röster
8a. Marsvin = 13 röster
9a. Råttor = 12 röster
10a. Gerbilder = 9 röster
11a. Djurparker = 5 röster

Tack för alla röster! <3
Nu ska jag hitta på något annat ett tag!



Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar