söndag 12 januari 2014

Blåmärke..




Alltså det här o komma på rubriker..
Jag tycker det är svårt.. brukar ofta bli de första som jag tänker på i detta fall blåmärke.. Eftersom jag fick ett igår.. :)

Igår så var det personalfest! Vi hade grymt roligt och var ett helt gäng härliga människor!
Behövde verkligen denna kväll, det blev lek på wibiten, där var de tävlingar och brottning.. varav det jag fick blåmärkena av.. :)

Går inte in på så mycket detaljer, men det var en riktigt händelserik kväll. Tur allt slutade relativt bra med tanke på den lilla kalabaliken som blev där mot slutet.

Idag så har det bara varit en slöar dag förutom en snabbstädning av Plexus bur och montering av vitrinskåpet som vi fick hem igår, imorgon ska jag till jobbet och hämta alla mina grejer iallafall!
Sedan så bär de av mot Unbyn då vi ska äta med Mor & Tomas. Och lämna lite väldigt försenade julklappar och sånt.. :)
Även Plexus slöar lite! :)

Aja, nu tänkte jag spela nå spel på datorn.. sedan blir de väl o gå & lägga sig.. :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar