tisdag 14 januari 2014

Något annorlunda..

Provar blogga med en app, tycker dock inte den är världsbäst...
Idag har inte varit en sådan där fantastisk dag.
Vi fick iallafall göra annat på jobbet eftersom vi stängde idag. Vi har pratat simundervisning och simlärarstuff!
Efter det städade vi ur vårt ''ljudrum'' på jobbet, stoppade allt skrot i sopsäckar för att gå igenom sedan. Sen slutade vi o jag gick hem för dagen, S-O var också påväg hem så vi slog följe då vi nästan bor grannar!

Har känt mig lite nere idag av vilken anledning vet jag inte riktigt, sen kände jag igårkväll då jag skulle sova hur stressen började bita o man får en sån där jobbig andning.. Puh, känner mig stressad nu också..
Är väl lite nervös inför imorgon då jag börjar första dagen på förvaltningen. Ska bli kul att jobba med Stina, får även jobba o träffa hennes kollega Johanna också. :)

Aja, nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon kl 06:01 för då går mitt larm, kommer ju jobba dagtid nu o mån-fre, så det kommer bli en omställning att inte jobba kvällar och helger osv, men samtidigt skönt!

Hoppas älskling inte sitter vid datorn o spelar hela natten nu för jag vill faktiskt ha en godnattpuss! <3

Bjuder på en bild på sötaste Plexus, hur jag hittade han härom dagen! <3

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar