torsdag 9 januari 2014

Slask, Träning FINAL och PFEST!!!

Tjosan!

Jag har inte drunknat i slasket ute.. men de känns nästan så.. Januari och jag kunde gå i min adidashoodie utan att frysa ute.. Bor vi fortfarande i Norrbotten?

Aja, hörde att de skulle bli lite kallare till helgen iallafall efter dessa plusgrader vi haft ett par dagar nu.. är typ sjöar i hela Boden..

Jag & Madde har kommit igång med träningen nu! Om jag inte redan sagt det?

Känns riktigt bra att ha träningsvärk några dagar i veckan, man känner sig som nyttig på något vis och piggare! Idag så hade vi styrke på schemat. Armar blev de.. känner redan nu att jag är trött o träningsvärk (lite) i dem.. Vänta bara tills imorgon.. kommer typ dö..
En kollega tyckte att jag skulle öka med 2 kg istället för 1kg på hantlarna osv då jag skulle höja.. viket jag då gjorde.. 9 kg var sjukt tungt att gå till då jag precis hade höjt till 7 kg.. Men men ska man bli nå stark måste man pressa sig själv!

För övrigt så är det P-Fest på fredag! Ska bli sjukt kul då jag för en gångs skull är ledig dagen efter! Ska försöka släppa "spärren" som jag har då jag festar och bara släppa lös.. Madde ville ha med mig till AllStar och det vill nog jag med, har ju inte ens varit in där så måste ju checka läget!

Aja, nu ska jag ta o sova tror jag så jag orkar upp o jobba imorgon.. o fixa lite innan jobbet.. börjar 11.30 kom jag ju just på.. :)

Föresten! Det pågår just nu en FINAL tävling på http://djurfoto.ifokus.se/articles/52bad76bce12c47c30000cf8-finalen-ifokus-djurfoto-2013?discussions-1 som jag har ett bidrag i..

Det är en tävling som pågått under hela 2013 på olika djursajter.. Mitt bidrag är nr.5 Iller ifokus.

Så är ni medlemmar in och rösta på eran favorit, Plexus va? ;)

Försökte se hur alla låg till i tävlingen tidigare idag och då stod det såhär:

1:a Bidrag nr.8 Reptiler ifokus
2:a Bidrag nr.5 Iller ifokus
3:e Bidrag nr.11 ifokushunden
4:e Bidrag nr.4 Exotiska djur
5:e Bidrag nr.6 Cornishrex
6:e Bidrag nr.2,9,10 på samma plats, Lantdjur, Kaniner, Råttor
7:e Bidrag nr.1 Marsvin
8:e Bidrag nr.7 Gerbiler
9:e Bidrag nr.3 Djurparker

Känns roligt med all kritik som ges som man kan ta åt sig! Så in och rösta och skriv en motivering varför du valde just den bilden!
Bidrag nr: 5 iller ifokus!

Känner mig lite hedrad över att ens bli korad ut till den stora tävlingen från iller.ifokus sida! Tjoho för Plexus i det gröna gräset! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar