lördag 27 februari 2016

Ny garderob!

Jajemensan, jag har vunnit en helt ny garderob.. 
Helt fantastiskt! 
Massor med byxor och tröjor som aldrig är använda!
Vill ni veta vad jag gjorde för att vinna? 

Jo, så här är det, jag tog tag i min hälsa. Hur trist det än må vara så har jag rasat i vikt sedan 4 Januari. Jag har gått ner mitt första mål vilket var 10 kg! Fatta 10 kg! På 2 månader knappt! 

Nu försöker jag omvandla fett till muskler så får se hur de går, hade gärna gått ner något kg till men känner mig sjukt nöjd redan nu för jag trodde aldrig detta var möjligt. 
Men verkligen genom att äta rätt så kan det ske underverk! 

Idag ska jag på kalas för Frida som fyller år! GRATTIS! Ska bli riktigt kul att träffa massa nya människor och ha trevligt ihop! 
Men nu till de svåra, nu har jag så mycket att välja mellan i garderoben att jag inte kan bestämma mig.. haha.. 
Inte bra att leva med ständig beslutsångest.. :) haha

Jag har så mycket jag vill skriva om på bloggen just nu men det får bli en sak i taget nu. :) 
Just tömt mobilen på bilder eftersom den varit överfull så man inte kunnat titta på bilder och videos., 

Ska skriva ett till inlägg nu direkt efter detta om isvaksbadet jag gjorde härom veckan! 



Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar