söndag 26 april 2015

Hon är här!

Äntligen så är hon hos oss, som jag skrev tidigare: att vi väntade på tillökning i familjen.

Tänkte att jag skulle presentera tösen för er, hon kommer mest troligt att heta Pepper  som det känns just nu. Vi måste prova någon dag och se hur de känns, har några till på lager ifall de inte skulle stämma. :)

Men visst låter Pepper, Plexus, Tamook & Izor bra ihop? :)

Dagen har bestått av bus & sovning! Hon går verkligen från 0-100 på en sekund. Supertuff redan från det hon klev ur transportburen och in i det jättelika huset med trapp och spännande möbler.

Jag tror hon varit upp på alla möbler och har inte visat sig rädd för någonting, känns så himla skönt att hon vill vara med hela tiden. Hon har varit som en trogen följeslagare idag. Märks verkligen hur mycket & bra de blivit ompysslade hos sin uppfödare.

Laddar väl upp ett par bilder i slutet så ni får se skönheten!

I övrigt så känner jag mig rätt så frisk idag iallafall, igår var de värre. Ansträngde mig lite väl då jag var ut en sväng att jag fick så tungt att andas och var tvungen leta efter inhalatorn. Den verkar ha försvunnit i flytten?  Slutade med att jag halsade vatten och la mig ner för att kunna andas och fick riktigt med blodsmak i munnen.. Det gick över men måste skaffa mig en ny, sjukt obehagligt när man inte kan andas normalt.

Imorgon blir de mer mys med tjejen och en snabbsväng till staden. Blir nog även lite frisyrstudio här hemma.. men vi får väl se! :)

Tisdag blir det jobb efter en veckas förkylning ska bli skönt att göra något och träffa simskolebarnen igen. Eller är den slut? Blev osäker. Hoppas inte det! Super gulliga barn! :)

Nu ska jag och Pepper försöka sova, jag är supertrött, men miss fröken verkar ganska busig. Men hon slocknar nog snart också så mycket som hon busat sista timmarna. :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar