onsdag 2 april 2014

Hemma


Är hemma idag, igår också.. Mår piss.. Men de går nog över..
Illamående och huvudvärk [Migrän] med andra ord kanske..?
Sjukt ont i nacken också.. Blir till sjukgymnasten nästa vecka..

Just nu önskar jag bara att allt kunde vara som förut.. med jobbet typ..
Kan de liksom inte renoveras färdigt nu..
Många som frågar en utifrån om det för att de vet att man jobbar där, det är liksom det första folk frågar när de träffar en typ.. Man förstår ju att de är nyfikna, men jag vill inte prata om jobbet dygnet runt helst.. Speciellt när jag inte trivs som det är nu..
Önskar att all simundervisning kunde vara igång igen och man får träffa alla barn som gör en så glad och får en att älska sitt jobb igen..

Här är en bild på mig i den *snyft* tomma bassängen..

    

Hittade även en gammal bild från 24 april 2012, alltså snart 2 år sedan.. Saknar den tiden på jobbet, många som slutat och är tjänstlediga sedan dess, det är inte riktigt samma sak längre, men vi har ju som tur kvar några än, vi har även haft många roliga stunder sedan dess och träffat en del nya människor som man inte vet vad man skulle ta sig till utan i dagsläget.. Men sista året har typ varit i botten, för mig iallafall..
Det är tur man har några man kan hålla fast vid och berätta allt för, ni vet vilka ni är och ni betyder så mycket för mig! <3

Nu ska jag se en film, eller några. Orkar inte göra så mycket mer..
Har hunnit se:
 Hours - med Paul Walker, en annorlunda film för honom men den var då sevärd iallafall, speciellt eftersom det var en av hans sista filmer. Kom en liten tår ur ögat i slutet på filmen..
Crossroads - Gammal film som jag älskade då jag var liten så var bara tvungen se den häromnatten då jag inte alls var trött..
Fringe - Serie som jag och Dike ser tillsammans, tycker verkligen om den.. 2:a gången vi nöter genom den nu. :)
Filmer som står på tur:
The vow
Remember me
A walk to remember
About time
Friends with benefits
Midnight in Paris
The lucky ones
Red eye
Crazy stupid love
Rush

Sedan säkert några fler.. tar ett tag att komma på och hitta filmer som "kan" vara sevärda och intressanta..

Ha de bra!
Kram
Tezz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar