fredag 25 april 2014

Påsk, som utlovat!

Här kommer påskinlägget!
Har verkligen inte känt någon lust att blogga.. Men nu kände jag att det var dags!
Har typ ångest för att jag har så mycket bilder jag behöver gå igenom och redigera en del..
Vill bara ta mer istället.. :)

Aja, här har ni ett urplock från påskbilderna iallafall, får se om de kommer mer..
Skoterturer..
Jag o Mulle i pulkan!
Bus! :)
Mer bus! :)
Fader och Mulle på skotern! :)
Och sist Dike som odlade extremt mycket skägg under påskhelgen!

Det var en skön påsk med inte allt för mycket aktiviteter, var förbi Korsträsk en sväng också, dock är inga bilder därifrån.. Men vi var inte så länge..
Det var riktigt skönt att bara kunna ta det lugnt och inte "MÅSTA" vara någonstans o fara ditt & datt..
Bara jag tänker på sådana "måsten" känner jag hur ångest kryper inom mig och vill bara försvinna. 

Nu ska jag göra annat!
Ha de bra!
Kram
Tezz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar