måndag 28 april 2014

Hoppas på sol!

Imorgon vill jag ha sol, blir nog ut o mysa på en filt då, kanske Dike vill följa med ☺?

Nu har jag bestämt mig måste verkligen börja träna hårdare. Så nu har jag kollat upp träningsupplägg och hoppas man klarar o följa det..

Skulle nog behöva en PT egentligen... men vad skulle inte de kosta!?

Har just gjort klart matlådan för imorgon, det blir en sallad.
Hatar att laga mat, det gör det ju inte lättare att äta sundare heller. Men men får väl sluta äta helt enkelt, till och med de skulle jag inte ens klara av. :/

Har börjat spela quizkampen igen nu så om någon har lust att spela en omgång så skicka en utmaning till mig tezzstromberg :)

Nu ska jag vila o sen blir det nog att sova, helt slut från dagen.. massa stress o mycket badande=frysande (ovanligt frusen idag).

Just de, vart haffad av en från tidningen extra som ville fråga någon vimmelfråga, sedan skulle hon skriva ner mitt namn och hon frågade om jag sa "Terese Strömholm"?
Nej, jag heter Terese Strömgren! Sa jag.

Sen när heter jag Strömgren????
Aja, fick snabb korrekta det sedan när jag väl insåg att jag sagt fel, som jag knappt höll på göra.

Vad kommer härnäst att jag kommer från Bahamas eller?

Godnatt på er!
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar