tisdag 27 maj 2014

Harads & Arjeplog

Idag så ska jag lämna kissebarnen hos Madde och syrran ska komma och passa Plexus, jag och Dike ska åka till Harads ikväll. Imorgon blir det en tung dag, det är begravning för Hanna.
Efter den så får vi se hur de känns om vi orkar åka på kvällen till Arjeplog, eller om vi åker på torsdag, då är det begravning igen, fast för Idoff.
Du var en sån fin & härlig människa, det var alltid så kul att träffa dig, jag kommer fortfarande ihåg då du var jultomte åt oss, det var den bästa julen någonsin. Du fick en teckning av mig då, sedan då vi var och hälsade på så hittade jag den inramad hos dig, -Men, tänkte jag då.-Den gav jag ju till tomten.. :)
Var hos morsan igår och kollade i gamla fotoalbum, då hittade jag en bild från den julen!
Du har satt många spår i mångas minnen, tänker på alla nära.<3

--------------------------------

Jag försökte sitta på balkongen i solen, men det kliade så sjukt mycket i ögonen! Hoppas mina ögondroppar hinner komma idag, jag behöver dom verkligen! Tydligen så fanns dom inte på något apotek någonstans! Varken i Boden/Luleå/Arjeplog. Så var tvungen beställa dem..

Ska iallafall ta en dusch nu och packa väskan lite grann.. Ska försöka att slappna av lite och bara vara medans vi åker bort från Boden.. Ska bli så skönt att komma iväg en stund & andas ut!



Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar